حدیث فرشته من

این روز های تو

1391/4/13 15:28
نویسنده : فهیمه
395 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی تند دارن میگذرن. بر عکس که همیشه برایم روزها کند میگذشت. احساس میکنم تند تند داری بزرگ میشوی. می دانم دلم برای لحظات کوچولوییهات تنگ می شود اما چه میشه کرد. اکنون که بازیت قایم شدن زیر چادر من هست وقتی نماز می خوانم. آب که میبینی تمام دنیای کودکانت غرق شادی میشود. بیرون که میرویم دنبال میو میگردی. برمی گردیم گریه ات براه هست. دلم برای این روز ها تنگ می شود.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حمیده
15 تیر 91 22:06
سلام



علیک سلام
الهام مامان فرنیا
16 تیر 91 15:28
سلام عزیزم جیگر این حدیث ناز و من برم که اینقدر خانوم و خوشگل شده.حدیث نازگلی اون خنده های نمکیت دل آدم و ۀب میکنه.همیشه خنده رو لب ببینمت عزیزم
سمانه مامان کیمیا
18 تیر 91 17:42
وای قربون این حدیث ناز خداااااااااا چه عکسای باحالی خصوصی داری عزیزم
سپید مامان علی
31 تیر 91 15:27
ماشاءالله به این حدیث خانوم نازنازی با این کاراش
سميه مامان اميرعلي
1 مرداد 91 11:50
سلام ...... ماشالا بهت خاله جووووني .... جقدر فرشته اي و مااااااااااااااهي ...... خوش بحال مامانت .....
مامان رانیا
3 مرداد 91 22:05
خاطره مامان بردیا
5 مرداد 91 20:28
وای چه عکسای بانمکی... مخصوصا اونی که داره نون می خوره