حدیث فرشته من

ثبت نام در کلاس تابستونی

1391/3/25 18:07
نویسنده : فهیمه
441 بازدید
اشتراک گذاری

من چون خیلی تو نوازندگی این وسیله که نمی دونم اسمش چیه تبحر دارم گفتم حیفه یک کلاس برا بقیه بزارم استفاده کنن

اینجا یک شرح مختصر می دم . اما برا یاد گیری فوت کوزه گری باید بیان کلاس

اول دستگاه رو باید کوک کرد

بعد باید چوب هاشو خوب بررسی کنیم

خوب باید بررسی کنین که یک اندازه باشه و هم جنسش رو خوب بررسی کنین

نحوه گرفتن تو دستاتون هم باید خوب تمرین کنین

حالا به مرحله نواختن میرسیم

ایستاده نواختن هم جز کلاس های پیشرفتمون هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شاپرک مامان مهدی
25 خرداد 91 23:55
ای قربون تو دخمل به مهدی هم یاد م یدی استاد ؟ با ما ارزون حساب می کنی مشتریت شیم


باشه اما سید مهدی هم از اون مکعب بازیش به من باید یاد بده
خاطره مامان بردیا
26 خرداد 91 22:18
ای جانم... به به چه نوازنده حرفه ای شده این حدیث خانوم
سپید مامان علی
30 خرداد 91 16:09
الهیییییییییییی.....چه نوازنده خوشگل نازی.....ما هم می خواهیم در کلاس شرکت کنیم؟ اجازه هست؟