حدیث فرشته من

دخترم 16 ماهه شدی

1391/6/1 0:00
نویسنده : فهیمه
509 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز تو در ذهن من همان حدیث کوچکی

اما نه وقتی تو را میبینم تو خیلی فرق کردی.دیگه کاملا مفهوم حرف های من را میفهمی..گاهی الکی گریه میکنی یا با خودت می خندی.

تو وان حمام مرتب سرت را زیر آب میبری نفست میگیرد اما تو باز هم تکرار میکنی.

در این ماه دیگر مستقل می ایستی و اما من را هنوز منتظر قدم های کوچکت گذاشتی

اجسام کوچک را چند تا چند تا در دستت میگیری

و هزاران کار دیگر

 تو دیگر بزرگ شده ای و ١٦ ماهت شده است

خدا با دادن تو نعمت را بر من تمام کرد و صبر را بر من چشانید..

راستی امسال تو دومین ماه رمضانی بود که با ما سر سفره های افطار حاضر بودی و مهمان کوچک خدا بودی.قبول باشه دختر من از تو نیز زیرا خداوند گفته که خواب و نفس کشیدن در این ماه عبادت هست.پس قبول باشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان ببین خوب من اونقدر کوچیکم که تو کارتون کفش جا میشم تو همش میگی ١٦ ماهه شدی بزرگ شدی.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید مامان علی
4 شهریور 91 12:23
اولا 16 ماهگیت مبارک خانم کوچولو دوما چه ماشین نازی داری مبارکت باشه سوما رفتی بالای نردبون مواظب باش اوخ نشی چهارما فدای کوچیکیهات که تو کارتن کفش جا میشی
مامی گل
26 شهریور 91 10:47
16ماهگیت مبارک عزیزم دخملک ملوس و ناز دوستت دارم عکس هات باحال بود همش ولی نردبونیه خیلی باحال بود
مامی گل
26 مهر 91 16:21
ما عکس جدید میخوایم یالا